sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Me:

Moi kaikille! Mä viel korjailen tätä ulkoasuu ja kaikkee tällästä, mut ihan ekaks mä ajattelin kertoo teille ittestäni :)
Ikä: 15v syntyny siis 1997

Luonne: Taiteelline! Ja haluun aina olla esillä :D sit kans sellanen aika Nice Guy (muille) ! En myöskää oo ikinä suuttunu, en osaa oikein suuttuu, joka on sit taas toisaalt ihan hyvä juttu, toisaalt ei...  Kaikinpuolin aika erilainen nuori :D

Harrastukset: Eipä oikein muita oo ku teatteri ja näyttely, mut se onki sit mun intohimo :D 

Fiilis nyt!: Aika hyvä, oon yöihmisii ja tykkään valvoo :) Ja sit mun päässä pyörii se et tosiaanki pääsen telkkarii, aika pienee juttuu, mut kuitenki :) Ehkä joku nappaa mut sielt messii jonnekki isommille lavoille :D (Se TV ohjelman nimi on viel salaisuus) ;)

Miksi aloitin blogin?: Lähinnä itteni takii, pidän tätä ikäänku sellasena epävirallisena päiväkirjana josta voin lukee miten oon muuttunu, ja ennenkaikkea oonko edenny mun "uralla". Mietin tätä kaikkee aika kauan ja sit samalla snaijasin et joku ehkä haluis lukee täst kaikesta! :)

Tulevaisuus?: Maailman paras näyttelijä ;) Eli siis Kallionlukion kautta Teatterikorkeeseen. Ehkä se on enemmänki unelma... Mut jos se ei toteudu ni sit meen amiksee autopuolel ja rupeen räppäriks



Nojoo, siinä vähäsen ehkä kuvaa niille jotka ei mua tunne, mä tästä lähen nukkumaa ja postailen sitte taas huomenna vähän paremmin päivästä :) Hyvää yötä ja mahtavaa, et luit!
PS: Kommentteja saa jättää. Rakentava palaute kunniaan! En osaa suuttuu ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti