sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Huoh

Yleisön pyynnöstä kirjotan tätä nyt viel sit!
Joo elikkä katoin äsken just Robini haastatteluu, ja snaijasin kuinka kateellinen oon sen suosiosta... Haluisin niin itekki olla yhtä suosittu! Mut näyttelyl, ei laulul. Olin tosiaa tos perjantain Maikkarin studioil kuvaukses yhteen sarjaan (mut ja pari muuta valittii meiän teatterist sinne). Samal ku olin siel, tajusin et: tää on niin mun mesta! Oikeesti se fiilis, ja kaikki muuki siel! Okei, pitää myöntää et jännitti kyl iha liikaa siel sit kameroide seas :D Mut se meni oikeesti aika jees! Kerron sit myöhemmin mikä sarja, ja et millo se tulee. Ei se oo mikää kovin iso juttu, mut kuitenki! Ehkä joku tuottaja bongaa mut sieltja pyytää johonki sarjaa! Se ois niinku niin dream come true. Mut joo... Enköhän mä sit rupee kirjottelee tätä, ainaki sometimes :) Jatkan nyt unelmointia siitä et oon kuuluisa...
PS: Kuinka turakainen pitää olla jos vihaa jotain Robinii/jiibeet? :D

2 kommenttia: